איך יוצרים פרסומת טלוויזיה שמביאה תוצאה – קריאייטיב, דיוק ותזמון
עסק קטן, חשיפה גדולה – פרסום חכם בפריים טיים
חסויות, ראיונות ופרסומות קצרות – כל האפשרויות פתוחות
אנחנו לא יוצרי תוכן UGC. אנחנו לא מצלמים בטלפון ולא יוצרים חבילות תוכן של 30 סרטים ביום. אם אתם מחפשים את השירות הזה – זה לא אנחנו.
אנחנו חברת הפקה שיוצרת תוכן (כבר 20 שנה, עוד לפני שהמציאו את הסמארטפון).
אם אתם מחפשים לפרסם את עצמכם ברשתות החברתיות אבל לא מתחברים לכל הטרנדים, לעריכה הקופצנית ולאיכות הטקסט – אנחנו כאן בשבילכם.
חלק גדול מהצופים לא מתחבר ל"קפצת" הזו כי הוא לא בגיל, או שהמוצר או השירות שלכם לא מתאים לטרוף הזה. אנחנו מאמינים שמסר נכון שפונה לקהל הנכון עושה את העבודה גם בתוך מדיה רועשת. ואולי דווקא זה יהיה הבידול של הסרטים שלכם.
כשגרתי בארצות הברית (זה היה מזמן), נדהמתי מהיכולת של כל עסק להפיק לעצמו פרסומת ולשדר אותה בטלוויזיה המקומית. אתם מכירים את הפרסומת לדיינר המקומי, למגרש הרכב (עם הדגלים הצבעוניים), הפקות פשוטות מצד אחד ומקצועיות מצד שני ששודרו ב"כבלים" המקומיים.
אנחנו חושבים שכל עסק צריך להפיק תכנים איכותיים שיקדמו אותו. אנחנו חיים בעולם של סרטונים ולנו בתור חברת הפקה חשוב שהם יהיו איכותיים.
קריאייטיב נכון ומדויק, כתיבה פרסומית, צילום איכותי, עריכה קצבית ואריזה גרפית.
אנחנו מפיקים פרסומות לטלוויזיה ללקוחות גדולים ולמשרדי פרסום ויש לנו את היכולות לעלות קמפינים גם לעסקים קטנים ובגודל בינוני, במחירים הגיוניים. אנחנו מאמינים שגם לעסקים מגיע להיחשף למיליוני צופים בשעות השיא ולהגדיל את המכירות.
איך אנחנו עושים את זה?
- דיוק הפרסום בערוצים הנכונים בשעות הרלוונטיות.
- "טראפיק" – פיזור הפרסום בצורה כזו שיגיע במדויק לקהל היעד שלכם במשך שבועיים לפחות.
- קריאייטיב – המדיה מוצפת בתוכן. כדי ליצור בולטות וכדי שהתוכן שלכם יגיע ללב של הצופה חייבים קריאייטיב מדויק ואפקטיבי.
- זמן – לא כל הלקוחות הם בנקים או חברות סלולר. לרובנו אין תקציב אסטרונומי לפרסומות שלנו, ולכן הן לא יכולות להיות באורך של דקה. לכן אנחנו מציעים ללקוחות הפקה של חסות – 6 שניות מדויקות ללקוח שלכם.
- מחיר – תקחו הצעת מחיר מתחרה ותבינו לבד.
כדי לכם לבדוק אלו מוצירים טלויזיונים זמינות החודש, לדוגמה: ראיונות בערוצים השונים, כתבות שיווקיות, השתתפות בפנל מומחים, מתן חסות בסדרות ראלטי וכו׳.
טיפ: אם אתם לא חברה גדולה ולא תוכלו להחזיק קמפיינים בצורה שוטפת לאורך כל השנה, כדאי לכם לתזמן את הקמפיין שלכם לחודש לפני ה"מני טיים" של העסק שלכם. הצמידו את הקמפיין לחגים הרלוונטיים, לקיץ או לחורף. תזמון מדויק הוא סוד ההצלחה של הקמפיין.
טיפ 2: תהיו מוכנים – אם עד עכשיו לא נחשפתם למיליוני צפיות, יכול להיות שאתם לא ערוכים לקלוט את כמות הפניות. כדאי להשקיע מחשבה ב"קפסיטי" של העסק שלכם ולתגבר אותו בזמן ואחרי הקמפיין.