הפקת כנסים וירטואליים

כנסים וירטואלים הופיעו בשנת הקורנה כתחליף לכנסים פיזיים. נכון שלא היה בהם כיבוד ומינגלינג אבל הם עבדו טוב, הצופים נכנסו מהבית, נרשמו להרצאות ולדיונים וביקרו בתערוכות וירטואליות.

האופציה הוירטואלית נתנה הזדמנות לאנשים מכל העולם להגיע לכנס ולקחת בו חלק. כמות הצופים בלתי מוגבלת (אין בעיית מקום באולם) ובסך הכול, בחישוב של עלות תועלת, הכנסים הוירטואלים זולים יותר ופתוחים לקהל גדול יותר.

משיחה עם לקוחות שהפקנו להם במהלך השנה כנסים וירטואלים, חלקם מתכוונים (וכבר שריינו תאריך) להפיק כנסים נוספים מסוג זה כיוון שזה עבד להם טוב. בנוסף, הם שוקלים להפיק בעתיד כנסים היברידים בהם שילוב בין כנס אמיתי, פיזי, לכנס המשודר בשידור חי.

איך אנחנו מפיקים כנס וירטואלי

לרוב אנחנו אחראים לתוכן ולשידור החי ופחות לפרסום ולרישום (למרות שגם לזה יש לנו פתרונות)

מהאולפן הירוק שלנו אנחנו משדרים כנס המורכב מהרצאות, פאנלים וראיונות לפי התמהיל שיצרנו ביחד.

הכנס מתקיים באולפן וירטואלי בו ניתן ליצור כמה סביבות, ובסך הכול הוא נראה כמו תוכנית טלוויזיה.

בכנס וירטואלי ניתן לשתף מרצים ודוברים מהאולפן וגם מרצים מחו"ל ע"י צירופם בזום לשידור. ניתן ממש ליצר פאנל מומחים כאשר כל אחד נמצא במשרדו שבמקום אחר בעולם, או פשוט לראיין מומחה שנמצא במקום אחר. כל זה בשידור חי כמובן.

להבדיל מתוכנית טלוויזיה, לצופים שלנו יש אפשרות להשפיע ולהתערב בכנס. ניתן לענות על שאלות הנכתבות בצ'ט, או במקרה של שידור בזום לפתוח לצופים את המצלמה ולהוסיף אותם לשידור (על מסך פלזמה מעוצב באולפן הווירטואלי) ובכך לשתף אותם בצורה פעילה בכנס.

ועוד טיפ אחד בנושא כנסים וירטואליים בשידור חי (אבל אל תספרו לאף אחד)- כמה שיותר מוקלט מראש יותר טוב.

דילוג לתוכן