ברוכים הבאים לחממה לגידול רעיונות.

בחממה, נגדל יחד רעיונות, שיהפכו למוצרים, או שירותים חדשים. נבדוק את הרעיון לסטרטאפ ומי הלקוח למוצר החדש.

 

בעבודה השוטפת שלי בתור במאי ואיש קריאייטיב, אני פוגש הרבה עסקים ששואלים את השאלה:

"למה אחרים מצליחים ואני לא?"

והתשובה, פשוטה ולא קשורה לתקציב השיווק. עסקים שלא מצליחים איבדו את הדרך.

גם אני, כשפתחתי את Coming up חשבתי מחשבות, כתבתי תוכניות עסקיות והתכוונתי למשהו אחד, אבל החיים, הלקוחות, וההתפתחות האישית שלי לקחו אותי למקום אחר. והשאלה היא האם טוב לי במקום הזה?

טוב לי אישית? טוב לי כלכלית? אם התשובה שלכם היא כן, מעולה!

אם התכוונתם למשהו אחר ואתם לא מרוצים מהמצב הקיים, הגיע הזמן לחשוב אחרת, לחשוב בצורה יצירתית על העסק שלכם.

 

בראיון שערכתי עם שמעון פרס בנושא Startup Nation, הסביר כבוד הנשיא: "ההבדל בין ישראל לשאר העמים הוא שבכל העמים אנשים מקטרים על המצב, ישראלים מקטרים ואז מחליטים לשנות, ולשנות בגדול לטובת כולם. זה מה שהופך אותנו

ל - Startup Nation".

וזו בדיוק תוכנית העבודה שלנו, נקטר קצת ואז נחשוב בצורה יצירתית על החיים שלנו, על העסק שלנו ונשנה, לטובת כולם וגם לטובתנו.

תהליך קריאייטיב פשוט יציף את השאלות והבעיות במצב הקיים ויפתח דלת ליזמות והתקדמות למקום חדש. 

 

אז מה עושים בתהליך קריאייטיב?

  • מעלים רעיונות

  • בודקים את השטח

  • בודקים מה מכל אלו רלוונטי לנו וללקוחות שלנו

  • בודקים מה המתחרים והקולגות עושים

  • מוצאים רעיונות יצירתיים שישנו את תמונת המצב

  • בוחרים אחד ו"מתאבדים עליו" לפי תוכנית עבודה מסודרת

 

להבדיל מתהליך אימון, או יעוץ עסקי, תהליך חשיבה יצירתית הוא קצר ומסתכם ב 2-3 פגישות,

אחריהן אתם יוצאים לעבודה עם רעיון חדש ובשל.

עקבו אחרינו ב

 

Coming Up info.comingup@gmail.com
03-6448858