קריאייטיב פרסומי

הרבה עסקים וחברות קטנות מנהלות פרסום בכמה גזרות.

לרוב, מנהל שיווק מעסיק מספר חברות שנותנות לו מענה לפרסום במקומות שונים: גרפיקאי שמעצב את התוכן, בית דפוס שמדפיס את החומר השיווקי, חברת קידום במדיה הדיגיטלית ועוד. השאלה היא מה קורה לברנד שלכם תחת כל הספקים, כמה הוא משתנה וכמה הוא נשאר נאמן לרעיון המקורי?

הרבה חברות פרסום במדיה טוענות שהן נותנות גם קריאייטיב, אבל חלקן הגדול מתבלבלות בין קריאייטיב לקופי, או במקרה הגרוע יותר מתכוונים ש"יהיה בסדר".

שירות קריאייטיב פרסומי עובד איתכם משלב הרעיון, דרך עיצוב המסר, כתיבת התוכן, עיצוב הויז'ואל, ומפרק אותו לפי המדיות בהן אתם מפרסמים (אולי גם את זה כדאי לבדוק) ודואג בסוף שהכול יראה וידבר באותה שפה.

עם שירות הקריאייטיב תוכלו להראות כמו הגדולים, גם אם אתם רק בדרך לשם.

Coming Up info.comingup@gmail.com
03-6448858

 

עקבו אחרינו ב